21 June 2011 @ 1:15 AM




I SURPRISED then
I CRY after i read your mesagge in fb .


aku tak tau perasaanku happy ka terharu ka sedih ka slepas membacanya .
but WHY WHY & WHY ?
kenapa aku tak tau semuanya apa yang kau fikirkan sama dengan apa yang aku fikirkan ?
kenapa sekarang baru luah sma aku ?
aku sangka selepas kau pergi ,
takkan rindu sini lagi & dapat mulakan hidupmu yang baru di tmpat yang kau ingin pergi dan jauh dari aku .
tapi sekarang . . sebaliknya . hm .
yes , kita sama2 ego .
dan aku takdapat tipu diriku sendiri yang aku pun kekadang mengingati dirimu .
sorry atas keputusanku yang melulu hari tu dan selfishku TT
slepas kau balik sini untuk bercuti ,
i'm always asking your friend about you but i dont want see you .
sebab hatiku akn berdebar & takut gilaa cam hari tu :l
hmmm .
sekarangg .. aku cuma harap kau dapat sembuh :")
& selalu BIG BIG SMILE d wajah yea :D
actually , i missyoutoo <3




Disclaimer



Site Stats


click enter to FOLLOW

silent reader(s)






Right-click forbidden
Ask from me if you want codes.